طراحی سایت دکتر زیبایی

<div class='smallheadlne'></div>طراحی سایت دکتر زیبایی
امروزه با گسترش دیجیتال و اینترنت، ایجاد و راه اندازی و به طور کلی طراحی وب سایت برای تمامی کسب و کارها و برندها و افراد حقیقی و حقوقی لازم و ضروری است و حتی یک دکتر زیبایی و یا جراح پلاستیک نیز از این قاعده مستثنا نیستند. طراحی وب سایت برای دکتر زیبایی بسیار ضروری است.
اما یک دکتر زیبایی یا جراح پلاستیک، چرا به یک وب سایت نیاز دارد؟ یک پزشک چگونه می تواند در حوزه بازاریابی دیجیتال فعالیت مفیدی داشته باشد به گونه ای که بتواند خود را به خوبی معرفی کند تا باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار و درآمد خود بشود؟ 
ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به صورت جزئی تر از لزوم طراحی وب سایت برای پزشکان زیبایی و جراحان پلاستیک و طرح نکاتی درباره طراحی سایت یک دکتر زیبایی یا جراح پلاستیک سخن بگوییم.
 


لزوم ایجاد وب سایت برای یک دکتر زیبایی


قطعا این سوال به ذهن شما خطور کرده است که چرا یک پزشک زیبایی یا جراح پلاستیک باید برای کار خود وب سایت داشته باشد و حتی به طور مستمر در این زمینه فعالیت بازاریابی داشته باشد.
پاسخ به این سوال شاید بسیار سخت هم نباشد! با گسترش دانش پزشکی و رشد چشمگیر تعداد پزشکان در هر حوزه و تخصصی، رقابت بسیار تنگاتنگی میان پزشکان برای معرفی خود و تجربیاتشان به بیماران شکل گرفته است.
امروزه حتی پزشکان زبردست و بسیار باتجربه که در تخصص خود بسیار معروف و مشهور نیز هستند، نیاز دارند که خود را تبلیغ کنند و رزومه پرمحتوای خود را منتشر کنند تا مبادا از شهرتشان کاسته شود. یکی از امروزی ترین و ضروری ترین راه های این به نوعی تبلیغ، طراحی وب سایت و اقدام به فعالیت کردن در آن توسط پزشکان هر تخصصی است.

 

در ایران ...


در کشور ما و بخصوص شهرهای بزرگ، نرخ عمل های جراحی زیبایی و پلاستیک بسیار بالاست و حتی که این نرخ روز به روز بیشتر هم می شود. از این رو، بسیاری از پزشکان برای ادامه تحصیل خود و اخذ تخصص، به سمت زیبایی و جراحی پزشکی کشیده می شوند.
این افزایش محسوس تعداد پزشکان زیبایی و جراحان پلاستیک به سبب افزایش خواستار مردم به انجام عمل های زیبایی، باعث شده که فعالیت بازاریابی و بخصوص بازاریابی دیجیتال در نزد پزشکان زیبایی و جراحان پلاستیک به امری غیر قابل اجتناب بدل شود.

بنابراین طراحی یک وب سایت پزشکی برای یک پزشک زیبایی و جراح پلاستیک نه تنها موجب ایجاد نوعی اعتبار می شود بلکه نوعی بازاریابی نیز هست و موجب جذب خواستاران جراحی زیبایی می شود.
اما یک پزشک زیبایی و جراح پلاستیک چگونه می تواند در حوزه بازاریابی دیجیتال فعالیت مفیدی داشته باشد به گونه ای که بتواند طراحی یک وب سایت درجه یک را انجام دهد تا خود را به خوبی معرفی کند بلکه باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار و درآمد خود بشود؟ 

این مهم دست یافتنی نیست مگر با استفاده از رهنمودهای متخصصان حوزه برندینگ و بازاریابی دیجیتال. کارشناسان مجرب ما در "مدایران"، این بستر را فراهم کرده اند تا شما با هر شغل و زمینه کسب و کاری بتوانید که خودتان را بر سر زبان ها بیاندازید و در بین رقیبانتان موفق تر باشید.

 

تولید محتوای وب سایت پزشک زیبایی

در طراحی وب سایت برای دکتر زیبایی، باید ویژگی های یک وب سایت پزشکی را رعایت کنیم. البته با ویژگی های تصویری زیبا برای وب سایت پزشکان زیبایی و جراحان زیبایی، تازه در ابتدای یک پروژه مستمر قرار گرفته ایم. حال باید بخش های مختلف این وب سایت را طوری سر و سامان دهیم که بیشترین بازدهی را داشته باشد. اینکه چه مطالبی در قالب محتوای بازاریابی بر روی وب سایت پزشکان زیبایی و جراحان پلاستیک قرار بگیرد، از موارد مهم طراحی وب سایت است.
یک دکتر زیبایی یا جراح زیبایی باید در این وب سایت، رزومه کامل خود را برای آشنایی بیشتر بیماران با پزشک قرار دهد. این کار مهم ترین بخش بازاریابی ایجاد یک وبسایت است زیرا رزومه قوی شما، معرف تجارب و دستاوردهای شماست. به علاوه در بخش مقالات پزشکی می توان مقالات منتشر شده پزشک و جراح در مجلات و سایت های معتبر علمی را هم قرار دهیم که باعث ایجاد اعتبار برای پزشک یا جراح می شود.
 

بخش سوالات متداول

بخش سوالات متداول نیز از بخش های مهم یک وب سایت است. در این بخش بیماران یا خواستاران جراحی پلاستیک می توانند سوالات خود را از پزشک زیبایی بپرسند و پزشک نیز به این سوالات پاسخ می دهد.
همچنین در وب سایت یک پزشک زیبایی یا یک مرکز جراحی پلاستیک، می توان به معرفی بخش های مختلف مطب یا مرکز درمانی از قبیل امکانات و تجهیزات آن پرداخت. اینکه از چه دستگاه هایی و چه روش های نوین پزشکی و جراحی استفاده می شود، میتواند برای بیماران بسیار مهم باشد.

اما شاید مهم ترین بخش یک وب سایت پزشک زیبایی، بررسی موارد پزشکی و جراحی برای سنین مختلف است. قطعا خواسته های یک زن چهل ساله با خواسته های یک دختر هجده ساله متفاوت است. نوع عمل، میزان سختی عمل، عوارض احتمالی بعد از هر عمل و بسیاری از موارد دیگر، می تواند بعنوان یک راهنمای جامع و کامل برای بیماران در نظر گرفته شود.

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما