راهکارهای سامانه پیامکی برای پزشکان و مراکز درمانی

<div class='smallheadlne'></div>راهکارهای سامانه پیامکی برای پزشکان و مراکز درمانی

"سلام .. زمان ویزیت شما به هفته بعد، روز شنبه ساعت 10 تغییر پیدا کرد ... بابت تغییر پیش آمده پوزش میخواهیم(مرکز درمانی...) "

زمانیکه این پیامک دریافت کردم اول ناراحت شدم چونکه تاریخ ویزیتی که دو هفته منتظرش بودم تغییر پیدا کرد اما از یه جهت دیگه خوشحال بودم اونم بخاطر اینکه چند روز زودتر از طریق ارسال اس ام اس بهم خبر دادن که جلسه ویزیت این هفته لغو شده و دیگه لازم نیست از محل کارم مرخصی بگیرم و کلی هزینه سفر بدم. این نمونه کوچیکی از کاربردهای فراگیر یک سامانه پیامکی برای مراکز درمانی و جامعه پزشکان است. اطلاع رسانی از طریق پنل پیامک یکی از اموری است که برای مراجعان با ارزش است و آنها را بابت این کار قدردان شما می کند.

چنانچه شما پزشک هستید در مطب طبابت می کنید یا اینکه مدیر مرکز درمانی یا بیمارستان هستید. با استفاده از امکان پیامک انبوه یک پنل اس ام اس که در اختیار شما قرار می گیرد به راحتی می توانید با بیماران و مراجعان خود ارتباط برقرار کنید. بنظر ما که مدتهاست که در زمینه ارائه پنل اس ام اس فعالیت می کنیم راهکارهای سامانه پیامکی برای مراکز درمانی، بیمارستان ها، مطب های دندانپزشکی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، توانبخشی و همچنین داروخانه ها معجزه می کند. شاید بپرسید چطور؟ برای دونستن این موضوع با ما همراه باشید.

 

راهکارهای سامانه پیامکی در رابطه با بیماران

یادآوری تاریخ ویزیت، تغییر یا لغو ملاقات:

در مراکز بهداشتی و مطب ها بسیار پیش می آید که پزشک بنا به دلایلی قادر به ویزیت در تاریخ های خاصی نیست. در این صورت لازم است با تمام مراجعه کنندگان تماس گرفته شود و اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد که پروسه ای خسته کننده و زمانبر است.

راهکارهای سامانه پیامکی در رابطه با بیماران

 در این حالت با ارسال اس ام اس انبوه به راحتی می شود اینگونه قرارها رو تنظیم کرد. همچنین با استفاده از ارسال اس ام اس بیماران می توانند به راحتی نوبت خود را رزرو کنند و یا قرارهای ملاقات خود را لغو یا تغییر دهد.

برقراری پل ارتباطی مستقیم پزشک با بیمار:

با استفاده از امکانات پنل اس ام اس بیمار می تواند وضعیت خاص بیماری خود را در طول روز و همچنین نتایج آزمایش خود را برای پزشک ارسال کند و پزشک با مشاهده این اطلاعات جامع در پنل پیامکی خود نکات پزشکی لازم را برای بیمار ارسال کند.

 همچنین با استفاده از ارسال زماندار سامانه پیامکی می توان امکانی را فراهم کرد تا زمان مصرف دارو را برای افراد کهنسالی که از فراموشی رنج میبرند بصورت اتوماتیک یادآوری کرد. با استفاده از این راهکار پنل پیامک زمینه ساز یک حس خوب در بیمار می شوید ضمن آنکه رابطه خود را با بیمار بهبود می بخشید در فرایند بهبود او نیز تاثیر گذار خواهد بود.

 

راهکارهای سامانه پیامکی در رابطه با پرسنل مرکز درمانی

خلاقیت در ایجاد متن پیامک

اطلاع رسانی تغییرات شیفت پرسنل:

مدیریت امور انسانی در حوزه مراکز درمانی بدلیل وسعت این مراکز و تعدد نیروی انسانی امری دشوار و زمانبر است. راهکار ارسال اس ام اس انبوه که پیش از این در موردش صحبت کردیم مناسبترین راه حل برای این مساله است. برای مثال براحتی می توانید تغییرات ناگهانی شیفت پرسنل را از طریق ارسال اس ام اس به اطلاع کارکنان برسانید همچنین فرآیند استخدام و جایگزینی نیروها را نیز از طریق سامانه پیامکی انجام دهید.

برقراری پل ارتباطی مستقیم و سریع با تامین کنندگان:

زمانی پیش میاد که مراکز درمانی بویژه بیمارستان ها با کمبود تجهیزات پزشکی و دارو مواجه می شوند. در این حالت نیاز است فرآِیند اطلاع رسانی به تامین کنندگان برای تهیه اقلام مورد نیاز هر چه سریعتر صورت بگیرد. بدون شک مناسبترین گزینه بدین منظور استفاده از پنل اس ام اس و راهکار پیامک انبوه است. همچنین ایجاد پل ارتباطی پیامکی با تامین کنندگان باعث می شود ارائه گزارش کار و تبادلات مالی سریع و شفاف صورت بگیرد و جای شک و شبه ای باقی نمی گذارد.

 اطلاعات بیشتر به این صفحه از وب سایت خدمات پیامکی پزشکی مراجعه بفرمایید 

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما