پزشکان چه استفاده ای از سامانه پیامک می توانند داشته باشند؟

<div class='smallheadlne'></div>پزشکان چه استفاده ای از سامانه پیامک می توانند داشته باشند؟
سامانه پیامک برای اصناف مختلف کاربردهای مختلفی می تواند داشته باشد. از جمله این اصناف ، صنف پزشکان محترم می باشد که در این مقاله به ویژگی های نرم افزار ارسال پیامک برای پزشکان مختلف اشاره می شود:
۱- می توانید سیستم نوبت دهی پیامکی راه اندازی کنید
در کنار سیستم های نوبت دهی آنلاین و سیستم های نرم افزاری که هزینه های بسیار بیشتری دارد، نوبت دهی از طریق سامانه پیامک ، بهترین گزینه است. در این روش می توانید از مراجعین یا بیماران بخواهید جهت تعیین نوبت، مثلا نام خود را به شماره اختصاصی شما ارسال کنند. سپس شما می توانید به ترتیب، نوبت افرادی که نام خود را ارسال کرده اند را برایشان از طریق سامانه، پیامک کنید.
۲- می توانید تاریخ نوبت بیمار را به وی یادآوری کنید
پس از تعیین نوبت برای هر بیماری، می توانید از پنل اس ام اس بخواهید که در زمان نزدیک شدن نوبت بیمار، از طریق پیامک وی را مطلع سازد، چیزی که اکنون از طریق تماس تلفنی توسط منشی انجام می شود.
۳- می توانید ارتباط دائمی با بیماران داشته باشید تا ماندگار شوید
اگر شما یکبار بیمار را ویزیت کنید و این ارتباط قطع شود، ممکن است بیمار در مواقع دیگری که دچار مشکلی می شود به دلیل فراموش کردن یا تغییر آدرس و تلفن شما، نتواند مجددا به شما مراجعه کند. پس ارتباط دائمی از طریق ارسال پیامک، به صورت هر چند وقت یکبار می تواند موجب افزایش مشتری های شما در آینده شود.
۴- می توانید به بانک اصناف پزشکان مختلف دسترسی داشته باشید
یقینا وجود شماره های همکاران مختلف، برای هر صنفی دارای اهمیت می باشد و پزشکان نیز از این قضیه جدا نیستند. بانک اطلاعات ارزشمندی در سامانه پیامک ما وجود دارد که به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
۵- می توانید سیستم نظرسنجی ایجاد کنید
نظرسنجی لازمه هر شعلی می باشد. اگر بخواهید بدانید که مراجعین از شما و کارکنان شما رضایت دارند یا خیر، یقینا به این سیستم احتیاج خواهید داشت. بر این اساس شما می توانید نظرسنجی ایجاد کنید و نمودار و درصد رضایت و عدم رضایت مراجعین را ارزیابی کنید.
۶- می توانید اطلاعات مراجعین را نگهداری کنید
با استفاده از دفترچه تلفن هوشمند، می توانید اطلاعات کاملی از بیماران و مراجعین خود را ذخیره کنید و اگر توضیح خاصی نیاز باشد یادداشت کنید و در مواقع ضروری به آنها دسترسی داشته باشید.
۷- می توانید خود را در میان مردم یک شهر معرفی کنید
از ویژگی های مهم سامانه پیامک، امکان تبلیغ و معرفی خود و تخصصتان به مردم می باشد. به جای هزینه های کلان درج تبلیغات تصویری، می توانید این سیستم را نیز امتحان کنید تا در یک دقیقه به هزاران نفر از طریق ارسال پیامک ، اطلاع رسانی کنید.

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما