برندسازی و توسعه کسب‌ و کار برای پزشکان

<div class='smallheadlne'></div>برندسازی و توسعه کسب‌ و کار برای پزشکان
اگر تصمیم دارید در جهت پیشبرد اهدافتان و برندسازی حرفه‌ای گامی بردارید؛
اگر خواهان شناخته شدن و برند شدن به‌عنوان پزشکی سرشناس و محبوب در سطح جامعه هستید؛
توصیه ما به جامعه پزشکان این است که با مشاوره‌های تخصصی که طی سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه برندسازی پزشکان به‌دست آمده است، استراتژی‌های خود را به شیوه‌ای صحیح، اصولی و هدفمند، تدوین و پیاده‌سازی کنید.
نکته دیگر این است که شما باید برای فعالیت‌ خود در شبکه‌های اجتماعی نیز، استراتژی خاصی در نظر بگیرید تا بیماران نوع رفتار شما در صفحات مجازی را درک کنند.
بنابراین، تدوین استراتژی‌های صحیح و اصولی در جهت بازاریابی، تبلیغات و برندسازی حرفه‌ای، نقشی مهم و اساسی در توسعه کسب‌وکار پزشکان دارد؛

از جمله مزایای مشاوره‌های تخصصی در خصوص برندسازی و تبلیغات حرفه‌ای، عبارتست از:
افزایش تعداد بیمارانی که مراجعه دائمی دارند

اصلی‌ترین مرحله، ابتدای راه است؛
با تدوین برنامه‌ای صحیح و اصولی خواهید توانست برند خود را با ماهیتی متفاوت ثبت کنید.
پس با راه‌اندازی یک پروفایل با نام یا مطب‌ خود، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را آغاز کنید.
سپس، از پزشکان و همکاران خود بخواهید پست‌های شما را به اشتراک بگذارند.
بدین ترتیب می‌توانید به‌راحتی خود را به دیگران معرفی کنید و زمینه ارتباط با بیماران را فراهم آورید.
همچنین خواندن نظرات رضایت‌بخش بیماران توسط سایر افراد می‌تواند مراجعه کنندگان را چندین برابر سازد.

• تثبیت جایگاه پزشکان در عرصه رقابت

برندسازی و توسعه کسب‌وکار پزشکان

 برندسازی و توسعه کسب‌وکار پزشکان

اگر تصمیم دارید در جهت پیشبرد اهدافتان و برندسازی حرفه‌ای گامی بردارید؛
اگر خواهان شناخته شدن و برند شدن به‌عنوان پزشکی سرشناس و محبوب در سطح جامعه هستید؛
توصیه  ما به جامعه پزشکان این است که با مشاوره‌های تخصصی که طی سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه برندسازی پزشکان به‌دست آمده است، استراتژی‌های خود را به شیوه‌ای صحیح، اصولی و هدفمند، تدوین و پیاده‌سازی کنید.
نکته دیگر این است که شما باید برای فعالیت‌ خود در شبکه‌های اجتماعی نیز، استراتژی خاصی در نظر بگیرید تا بیماران نوع رفتار شما در صفحات مجازی را درک کنند.
بنابراین، تدوین استراتژی‌های صحیح و اصولی در جهت بازاریابی، تبلیغات و برندسازی حرفه‌ای، نقشی مهم و اساسی در توسعه کسب‌وکار پزشکان دارد؛
از جمله مزایای مشاوره‌های تخصصی در خصوص برندسازی و تبلیغات حرفه‌ای، عبارتست از:
• افزایش تعداد بیمارانی که مراجعه دائمی دارند

اصلی‌ترین مرحله، ابتدای راه است؛
با تدوین برنامه‌ای صحیح و اصولی خواهید توانست برند خود را با ماهیتی متفاوت ثبت کنید.
پس با راه‌اندازی یک پروفایل با نام یا مطب‌ خود، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را آغاز کنید.
سپس، از پزشکان و همکاران خود بخواهید پست‌های شما را به اشتراک بگذارند.
بدین ترتیب می‌توانید به‌راحتی خود را به دیگران معرفی کنید و زمینه ارتباط با بیماران را فراهم آورید.
همچنین خواندن نظرات رضایت‌بخش بیماران توسط سایر افراد می‌تواند مراجعه کنندگان را چندین برابر سازد.

تثبیت جایگاه پزشکان در عرصه رقابت

یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان، ساختن جایگاهی در حوزه تخصصی‌ آنهاست.
شما می‌توانید خدمات مرکز خود را با ذکر نقاط قوت در شبکه‌های اجتماعی بیان کنید و در حالی که دیگر همکارانتان در یک سطح قرار گرفته‌اند، شما فرصتی برای کسب مزیت رقابتی و پیشی گرفتن از دیگران را دارید.

ایجاد بهبود در نرخ وفاداری بیماران و مراجعین

تقویت ارتباطات با بیماران سبب می‌شود وفاداری آن‌ها نسبت به خدمات شما بیشتر گردد.
شما می‌توانید با ارائه مطالب جالب و آموزنده در حوزه تخصصی‌ خود و ارائه سیستم پرسش و پاسخ با بیماران، انتظار ارتباط طولانی‌تری با آن‌ها داشته باشید.
علاوه بر ارتباطات  و شبکه‌سازی پزشک و بیمار، مراجعین و بیماران می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی پزشکان با هم ارتباط برقرار کنند.
به‌علاوه می‌توانند از تجارب هم در خصوص بیماری‌های گوناگون پرس‌وجو کنند.
در نتیجه، رابطه طولانی‌مدت و بادوام موجب ایجاد یک منبع ارزیابی مثبت می‌شود.
همین وفاداری مراجعین شما باعث ایجاد تبلیغات و بازاریابی ویروسی می‌گردد.

 

 افزایش آگاهی بیماران از وجود پزشکان حرفه‌ای

به‌منظور دیده شدن بهتر، می‌توانید با برنامه‌ریزی در خصوص شبکه‌سازی با افراد خاص، به شهرت خود بیفزایید.
همچنین استفاده از شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌هاست که با حداقل هزینه می‌توانید شهرت و آگاهی از برند و خدمات خود را افزایش دهید.
• افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مراجعه کننده
باز هم استفاده کارآمد و تولید محتوای تخصصی در شبکه‌های اجتماعی به‌کمک شما خواهد آمد.
هر پستی که به اشتراک می‌گذارید، در اختیار شبکه‌ای از کاربران قرار می‌گیرد؛
کاربرانی که می‌توانند به مراجعین شما تبدیل شوند.
بنابراین هرچه افراد بیشتری محتوا و یا پروفایل شما را در شبکه‌های اجتماعی ببینند، تعداد مراجعین شما افزایش می‌یابند.
• امکان ایجاد ارتباطات دوسویه با بیماران
یکی از مهمترین فاکتورها برای پزشکان، برقراری رابطه‌ای دوسویه با بیماران است و این ارتباط دوسویه برگ برنده فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است.
بیماران می‌توانند پرسش‌ها، نظرات یا حتی پیشنهادات‌ خود را به پزشک‌ انتقال دهند.
همچنین پزشکان می‌توانند برای اعلام ساعات کاری یا تخفیفات و تبلیغات به‌سادگی به مخاطبان‌ خود دسترسی داشته باشند.
 

سخن پایانی
روش‌های گوناگونی در جهت برندسازی و توسعه کسب‌وکار پزشکان وجود دارد؛
بدیهی است انتخاب هریک از این روش‌ها، نیازمند شناسایی و تحلیل دقیق هر پزشک می‌باشد و متناسب با شرایط زمانی، مکانی، نوع تخصص، میزان بودجه و… متفاوت است.
یکی از کاربردی‌ترین روش‌ها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی‌ است که می‌تواند همچون سکوی پرتابی در جهت پیشبرد اهداف شما و برندسازی عمل کند.
پیشرفت روزافزون شبکه‌های اجتماعی و توسعه وب‌سایت‌ها، نقش مهمی در توسعه ارتباطات دارند.
به‌ویژه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در حوزه پزشکی، منجر به بهبود وضع بیماران، انتقال فوری اطلاعات، گرفتن بازخوردها و بهبود ارتباط پزشک و بیمار خواهد شد.
بنابراین، با معرفی قابلیت‌های این سایت‌ها به متخصصان، می‌توان سبب ارتقای سطح پژوهش‌های دانشگاهی شد و سهم وسیعی از اطلاعات موردنیاز بیماران را فراهم آورد.
 

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما