تبلیغات در گوگل و سئو سایت پزشکان

<div class='smallheadlne'></div>تبلیغات در گوگل و سئو سایت پزشکان
در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگر بازاریابی آنلاین برای حرفه ی پزشکی و پزشکان اهمیت بالایی دارد. حضور داشتن آنلاین در وب سایت، رسانه های اجتماعی و طرح های مختلف بازاریابی پزشکان بسیار اهمیت دارد.
گوگل وسیعترین موتور جستجو استفاده شده در تمام جهان است و اعلام کرده است که بخشی از سایت خود را برای “اطلاعات با کیفیت پزشکی” اختصاص داده است تا کاربران بهترین نتایج را برای جستجو خود دریافت کنند. یک تناوب 20% از جستجوها در گوگل به سلامتی مربوط هستند، به همین دلیل گوگل شروع به فعالیت کرد تا بتواند اطلاعات مربوط به مسائل پزشکی و وابسته به سلامتی انسانها را به بهترین نحو ارائه دهد. از ابتدای این پیشروی، گوگل توجه بسیار زیادی به سایت های پزشکی و محتوای درون آنها کرد.

بازدید سایت

پزشکان و متخصصان پزشکی باید درک کنند که چگونه می توانند علاوه بر وب سایت های اطلاعاتی در حال حاضر و یا به روز شده، بازدید سایت های خود را بالا ببرند. سئو سایت های پزشکی و بازاریابی اینترنتی کلید این معما است و فواید بسیاری را نسبت به روش های سنتی بازاریابی ارائه می دهد که شامل رسانه های اجتماعی، بهینه سازی سایت(سئو سایت های پزشکی) و محتوای دید است و وب سایت آنها را در لیست جستجوهای اینترنتی افرادی که به دنبال رفع مشکلات مربوط به سلامتیشان هستند بالاتر نگه می دارد.

وقتی شخصی به دنبال یک راهنمایی برای سلامتی است می تواند از هر روشی که فکر می کند برای خودش، خانواده اش و فرزندنش مناسب تر است استفاده کند.  پزشکی که ما امروزه می شناسیم، به سرعت منسوخ خواهد شد؛ اگر او بخواهد این راهنمایی ها را از گوگل طلب کند.

سئو در حوزه بهداشت و سلامت برای چه کسانی مناسب است؟

 
-مطب های پزشکی
-کلینیک ها و مرکز های سلامتی در شهر و مناطق
-جراحان پلاستیک و متخصصان پزشکی دیگر
-شرکت های بیمه سلامتی و بیمارستان ها
-شرکت های داروسازی
-سازندگان تجهیزات پزشکی
 

نتایج گوگل برای علائم پزشکی


تشخیص مشکلات سلامتی در گوگل بر پایه‌ی تاریخچه جستجوی کاربران است. هنگامی که یک عبارت با بخش های محتلف از بیماری ها و شرایط سلامتی در گوگل جستجو می شود، غول موتور جستجو یک نوار کناری را در گوشه سمت راست بالای سایت نمایش می دهد که اطلاعاتی از شرایط بیماری، درمان آن، یا اینکه واگیردار است یا نه، تصاویری و یا نمودارهایی از آن، لینک هایی به سایت های پزشکی را نمایش می دهد.
اطلاعاتی که گفته می شود توسط پزشکان مجوز دار ارائه شده اند. افرادی که به دنبال این اطلاعات می گردند حالا می توانند بیماری خود را راحت تر تشخیص بدهند، آن هم به شیوه ای که به نظر می رسد معتبر است و پاسخ های بسیاری را فراهم می کند.

تکذیب نامه ها مسئولیت گوگل را در قبال هر اطلاعات نادرست حل کرد و راه را برای تشخیص نادرست بیماری باز کرده اند.

جعبه جواب گوگل

گوگل اظهار کرد که جستجوها در وب سایتش برای شرایط پزشکی، یک توصیف کلی از وضعیت –وابسته به آنچه جستجو می شود- را در اختیار کاربران قرار می دهد که حاوی اطلاعاتی همچون، علت ها، نشانه ها، آرمایشها، درمان ها، پیش آگاهی و پیشگیری ها خواهد بود.

باز هم، گوگل توصیفی برای بیماری شما فراهم می کند آن جور که شما آن را در جستجو وارد می کنید. پس خیلی مهم است درک کنید که حتی یک تغییر در کلمات مورد جستجو وارد شود؛ نتایج جستجو متفاوت خواهد شد. پس اگر توصیف یک بیماری حاوی نشانه ها و علائم بیماری های شما نبود یا اصلاحات نادرستی در آن به کار برده شده بود، در واقع بیماری ای در نظر گرفته شده که دچار آن نیست! و کاربر حقایقی در مورد تشخیص و درمان مشکلاتی را مطالعه می کند که در واقع آن را تجربه نکرده است.

با توجه به این موضوع که گوگل PHD ای در پزشکی ندارد، بهتر است حتما به کاربر هشدار داده شود در مواجهه با مشکلات و بیماری ها بهتر است با دکتر مشورت کند. اما ایده اولیه همه ی افراد این است که ابتدا به تبلت یا گوشی هوشمند خود مراجعه کنند و از آن به جای یک پزشک مشاوره بخواهند.

اعتبار اطلاعات پزشکی گوگل

مدیر تولید ابتکار جدید گوگل، پرم رمزوامی، یک تیم از پزشکان با مدیریت دکتر کپیل پاراک اطلاعات موتور جستجو را پوشش می دهند. دکتر پاراک که دارای مدرک MD,MPH و PHD از جان هاپکینز می باشد، قبل از اینکه به گوگل بپیوندد برای کاخ سفید کار می کرده است.

مدیریت این پروژه، راماسوامی، هشدار داده است که اطلاعات تهیه شده توسط منوی کناری گوگل نباید بعنوان مشاوره پزشکی مورد استفاده قرار بگیرند، ” انچه که ما در گوگل ارائه می دهیم تنها هدف اطلاعاتی دارند و شما همیشه باید با یک متخصص حرفه ای پزشکی برای شرایط پزشکی خود مشورت کنید.”

گوگل اطلاعات پزشکی را برون سپاری می کند.

یک روند بسیار سریعی در بالا رفتن تعداد افرادی که مشکلات سلامتی خود را در گوگل سرچ می کنند و علاقه دارند تا خودشان از طریق اینترنت بیماری خود را تشخیص دهند، وجود دارد. در واقع یک چهارم از تمام جستجوهای گوگل به صورت آنلاین برای بدست آوردن اطلاعاتی در مورد مشکلات پزشکی و سلامت انسان می باشد.
در میانگین جستجوهایی که کاربران انجام می دهند، گوگل یک میانگینی از حقایق پزشکی را در سمت راست صفحه جستجو نمایش می دهد. از کجا این اطلاعات را تهیه می کند؟ از وب سایت های پزشک ! اگر وب سایت شما حاوی اطلاعات و محتوای حقیقی باشد، شما می توانید از منابع گوگل برای این اطلاعات باشید.

چرا برای پزشکان استفاده از بازاریابی آنلاین اهمیت دارد؟

هنگامی که کاربران به دنبال اطلاعات پزشکی هستند ابتدا به سراغ موتورهای جستجویی مانند گوگل، یاهو یا Bing می روند. در حقیقت جستجو درباره اطلاعات پزشکی یکی از شایعترین فعالیت های آنلاین کاربران اینترنتی در چند سال اخیر بوده است و سئو در واقع یکی از مهمترین راهکارها برای جذب این کاربران است.
هر متخصص و یا پزشکی که در این زمینه کار می کند باید بپذیرد که مشاوره در سایت به جای مشاوره و ملاقات با پزشک اصلا توصیه نمی شود. چون برای بیماران می تواند خطرناک باشد و باعث دادن اطلاعات اشتباه و تشخیص اشتباه شود.

برای تبلیغ و گرفتن بهترین نمره سئو می توانید از مدایران خدمات ایده آلی دریافت کنید.

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما