مدایران برای طراحی سایت پزشکی چه تدابیری دیده است؟

<div class='smallheadlne'></div>مدایران برای طراحی سایت پزشکی چه تدابیری دیده است؟
در سال های اخیر پزشکان جهت گسترش کسب و کار و درآمد و نیز معرفی خود، به سایت های پزشکیروی آورده اند و این سایت ها به مانند مطب دوم پزشکان شده است. اشخاص فراوانی در زمینه سلامت و پزشکی برای یافتن پزشکانی که از نظر مکانی به آنها نزدیک تر باشند و یا متخصص تر باشند در اینترنت به جست و جو می پردازند. بنابراین داشتن یک سایت پزشکی از الزامات پزشکان به حساب می آید.
 

سایت های پزشکی چه ویژگی هایی دارند

سایت های پزشکیبه مانند دیگر سایت ها دارای یک سری ویژگی های عمومی و اختصاصی هستند. ویژگی های اختصاصی سایت پزشکی اصولاً حسب نیاز پرشک مربوطه و به درخواست وی می تواند متغیر باشد.
 

شکل ظاهری سایت های پزشکی چگونه است

شکل ظاهری سایت های پزشکی باید علاوه بر متناسب بودن با هدف و محتوای سایت از زیبایی ظاهری و جذاب بودن نیز برخوردار باشد تا بازدید کنندگان سایت خسته نشوند. جای گیری منوها و نیز رنگ های مورد استفاده باید با دقت انتخاب شده و در طراحی سایت پزشکی مد نظر قرار داده شود.
 

واکنش گرا بودن و قابلیت نمایش مناسب در تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند

طراحی سایت پزشکی با در نظر گرفتن سازگاری آن با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند (طراحی سایت واکنش گرا) یکی از مسلمات است که در طراحی سایت پزشکی باید رعایت شود. طبیعتاً دارا بودن سایتی که با وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای پزشکان ایجاد می کند که هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت دیدن کند. همچنین رعایت سازگاری سایت با گوشی های هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز مهم است و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می گردد.
 

مدیریت و کنترل آسان

با توجه به این موضوع که سایت های پزشکی را اصولاً خود پزشک مدیریت نمی کند و ممکن است با توجه به کمبود وقت از شخص دیگری برای مدیریت سایت استفاده کند اداره سایت و کار با قسمت های مختلف آن باید آسان و کاربردی باشد که در صورت اختصاصی بودن سایت و قالب آن این موضوع نیز چندان دشوار نیست.
 

طراحی سایت پزشکی

امروزه بیشتر مردم از طریق اینترنت و در میان طراحی سایت ها به دنبال راهی برای رفع نیاز های خود هستند، به دلیل بازدید بالا در اینترنت و فضای مجازی برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود و افزایش درآمد های بیشتر در هر حرفه و شغلی که فعالیت می کیند می توانید برای ارتقاء خود اقدام به طراحی سایت خوب و کاربردی کنید. یکی از مشاغلی که پیشنهاد می شود برای خود طراحی سایتی داشته باشد پزشکان می باشند. 

پزشکان با داشتن طراحی سایت شخصی و بهینه سازی آن و کسب رتبه های بالا در گوگل می توانند امکاناتی را مثل سیستم رزرو آنلاین را در طراحی سایت خود قرار دهند، از طریق سیستم رزرو آنلاین پزشکان قسمت عمده ای از کار خود را که نوبت دهی می باشد را به دنیای تکنولوژی بسپارند، همچنین می توانند در طراحی سایت خود قسمتی را به رزومه خود و مقالات مختلف پزشکی اختصاص دهند.

اصول طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکان باید به گونه ای طراحی و پیاده سازی شود که دسترسی به آن مثلا برای رزرو آنلاین، معرفی خدمات پزشکی و منوهای سایت برای همه ی افراد و کسانی که حتی با کامپیوتر اشناییت ندارند، آسان باشد همچنین طراحی سایت های پزشکی باید از نظر سئو و بهینه سازی نیز قوی باشد، زیرا نزدیک به 80 % مردم از طریق موتورهای جستجوگری مثل گوگل به دنبال سایت مورد نظر خود میگردند. پس توجه به این نکته بسیار لازم و ضروری می باشد.

معمولا برخی از امکانات و ویژگی های طراحی سایت پزشکی عبارتند از:

-قرار دان بخشی برای معرفی پزشک ، مطب یا کلینیک در طراحی سایت پزشکی
- قرار دادن بخشی برای ارائه ی خدمات و تخصص ها در طراحی سایت پزشکی
- قرار دان بخشی برای پیدا کردن متقاضیان و بیماران مختلف در طراحی سایت پزشکی
- قرار دادن بخشی برای ارتباط بیشتر با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی در طراحی سایت پزشکی
- قرار دان بخشی برای نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران در طراحی سایت پزشکی
- قرار دان بخشی برای نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی در طراحی سایت پزشکی

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما