دیجیتال مارکتینگ در پزشکیدیجیتال مارکتینگ در پزشکی

<div class='smallheadlne'>دیجیتال مارکتینگ در پزشکی</div>دیجیتال مارکتینگ در پزشکی
مجموعه ای از اقدامات برای دست یابی به فروش بیشتر است که از طریق ابزارهای مختلف دیجیتالی صورت می گیرد. در دنیای امروز زمانی که افراد در رابطه با سلامتی‌شان به مشکلی برمی‌خورند یا برایشان سوالی پیش می‌آید اولین کاری که انجام می‌دهند جستجو در موتورهای جستجو و فضای مجازی است. اینجاست که دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان و سازمان ‌های درمانی اهمیت پیدا می‌کند.
در بازاریابی یک اصل ساده و بدیهی وجود دارد و آن اینکه شما باید دنبال مشتری بگردید، باید جایی دنبال مشتری باشید که مخاطب قابل توجهی در آن حضور داشته باشد. تا حالا فروشگاه موفقی را دیده‌اید که در یک محیط کاملا خالی از سکنه و رفت آمد کسب و کار پر رونقی داشته باشد؟ دیجیتال مارکتینگ پزشکی با استفاده از ابزارهای مختلف مانند: وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتریان می کند تا بهترین زمان تبلیغات خود را بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر کنیم و بهترین نتیجه را دریافت نمائیم.

استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال ما کمک کند. مثلا با استفاده از بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جستجو می توانیم از طریق موتورهای جستجو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات خود آشنا کنیم. یک وبسایت خوب، یک رسانه اجتماعی جامع، اینفوگرافیک‌های خوانا و مقاله‌های سلامتی بهینه شده برای موتورهای جستجو همه می‌توانند بیماران بیشتری را به سمت پزشک جذب کنند.
 

معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در پزشکی


طراحی سایت پزشکی (Design medical site)

امروزه افراد بسیاری به شبکه های اجتماعی و اینترنت دسترسی دارند. در نتیجه برای پیشبر اهداف خود ( تبلیغات محصولات و خدمات ) در فضای اینترنت باید موارد زیادی را در نظر بگیرید چرا که همه روزه افراد جدید با ایده های جدید وارد صحنه می شوند. یک وب سایت می تواند شناسنامه و یا کاتالوگ معرفی شما به صورت کامل باشد که البته بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد. کاربران خدمات اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز می توانند مطالب، محصولات و خدمات شما را دراختیار داشته باشند. وب سایت ها حالت رسمی تر و معتبرتری در بین مخاطبان نسبت به صفحه های موجود در سایر رسانه ها دارند و این مطلب باعث ایجاد اعتماد بیشتر مخاطبان می شود. یک وب سایت می تواند بدون هزینه و واسطه پیام شما را به عموم افرد برساند ، بدون اینکه برای شما وقت گیر باشند


سئو و بهینه سازی سایت پزشکی (SEO and optimizing the medical site)

به مجموعه اقداماتی گفته می شود که وب سایت شما را در نتایج حاصل از جستجوی یک کلمه یا عبارت در موتورهای جستجو در صفحه اول نمایش می دهد. این مسئله یکی از مهم ترین کارایی سئو می باشد . از طریق سئو می توان جایگاه وب سایت را ارتقاء بخشید و به صفحه اول موتورهای جستجوگر رسید. اکثر کاربران موتورهای جستجو بر روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحه نتایج کلیک می کنند ، بنابراین برای استفاده از این مزیت و به دست آوردن بازدید کننده های وب سایت یا مشتری مجموعه خدمات درمانی خود باید جزو اولین های لیست باشید.


بازاریابی محتوا (Content marketing)

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با کار شما متمرکز شده است. بازاریابی محتوا پزشکی به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به وضوح تعریف و شناخته شده هستند. به عنوان مثال اگر می خواهید مرکز پزشکی خود را معرفی کنید می بایست در باره اینکه تخصص شما چیست؟ چه بیمارانی را درمان می کنید؟ چگونه آنها را درمان می کنید؟ روشهای جلوگیری از بیماری چیست؟ و یا به مواردی از این قبیل بپردازید تا مخاطبان شما به صورت غیر مستقیم و بر اساس جستجو در اینترنت به سایت شما وارد شوند.


بازاریابی شبکه های اجتماعی (Susha Marking)

یکی از قدرتمند ترین و تاثیر گذار ترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ پزشکان شبکه های اجتماعی هستند. همانطور که می دانید کاربران فعلی اینترنتی بیشتر از موبایل های خود برای رفع نیاز یا گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. همین امر باعث می شود که بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی نیز به سر ببرند. یکی از پرطرفدارترین زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ پزشکی بازار یابی شبکه های مجازی است. Susha Marking یعنی شما خدمات یا محصولات خود را به گونه ای هماهنگ با ماهیت هر شبکه اجتماعی به کاربران آن معرفی کنید. از جمله مزیت های بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی: افزایش مخاطبان دائمی، دریافت فوری بازخوردها، تعامل بیشتربا مشتری، دردسترس بودن، فراوانی کاربران می باشد.
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی (Internet marketing): به تبلیغ برند، محصول یا خدمات از طریق اینترنت بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا دیجیتال گفته میشه. حوزه کار این نوع بازاریابی خیلی وسیع است وازبازاریابی ایمیلی گرفته تا مدیریت روابط مشتری الکترونیک و هر نوع فعالیت تبلیغاتی دیگر که از طریق رسانه بدون سیم انجام می شود را شامل می گردد.

ارتباط با ما

مدایران تنها مرجع کامل و معتبر بانک اطلاعاتی پزشکان 

در حال حاضر ، تمامی سرویس های ارسال پیامک ، غیر فعال میباشد.

مشاوره و فروش : 02177650782

 تماس با ما